Adminisztratív teendők - szabályszerű működés

Dátum: 
2024. április 16.

Szeretnél eligazodni a sok szabály és teendő között, miközben a határidők már az ajtódon kopogtatnak? Szeretnél éjszaka nyugodtan aludni, tudván, hogy rendben van civil szervezeted előző évének adminisztrációja? Kevés időd van az adminisztrációra és mindig elmarad valami?

 

A tavaszi időszakban egymást követik a civil szervezetek számára fontos határidők és adminisztrációs kötelezettségek, amiknek eleget kell tenni a szabályos működéshez. Az éves beszámoló és a közhasznúsági melléklet május 31-ig való elkészítése mellett a 2023-as NEA elszámolások is hamarosan esedékesek lesznek.

Habár az adminisztráció általában a nemszeretem feladatok közé tartozik, érdemes vele foglalkozni, hogy kevesebb váratlan helyzet várjon civil szervezetedre. Ha előre felkészülsz és tisztába kerülsz az információkkal, hibák nélkül és hatékonyabban fogod a papírmunkát elvégezni, időt spórolsz és a könyvelővel is egyszerűbben tudjátok lezárni az évet.

A 2024-es évben új jogszabályi változások léptek életbe, melyek hatással vannak a nonprofit szektor működésére. Ha nem tudod, hogy mik ezek, és mennyiben érintenek téged, érdemes részt venni workshopunkon, ahol közvetlenül a szakértőtől kérdezhetsz.

 

A műhelymunka során

  • megismered az éves beszámoló felépítését és a leggyakoribb hibalehetőségeket
  • megtudod, mire kell figyelned a dokumentumokban és a könyvelővel való együttműködés során
  • átlátod az 1+1%-os felajánlások és a KSH statisztikák rendszerét
  • felkészülsz az aktuális NEA pályázatok szabályos elszámolására.

 

Meghívott vendégünk: Szabóné Vígh Erika, tanácsadó (Horizont Rehabilitációs Közhasznú Alapítvány), a workshopot vezeti: Balogh Edit, civilfejlesztő.

 

Részvételi díj: 4.100 Ft/fő,
KORALL KLUBTAGOKNAK INGYENES.

 

Jelentkezési határidő: 2024. április 10.

Regisztráció a workshopra: https://forms.gle/kX9YxP76R4hNiwTu8

 

A workshop minimum 8 fő jelentkezése esetén indul.